Wysyłkowy Serwis Komputerowy

Wraz z postępem technologicznym nie jest zaskoczeniem, że komputery są mocniejsze i mniejsze. Jedynym minusem jest to, że doprowadziło to do wzrostu liczby problemów ze sprzętem. Kiedy Twój komputer nie działa tak, jak chcesz, lub jeśli w ogóle nie działa, potrzebujesz kogoś, kto może Ci pomóc. ARI Multimedia oferuje niedrogie usługi komputerowe zarówno dla osób prywatnych, jak i firm. Mamy wieloletnie doświadczenie naprawiając komputery wszystkich kształtów i rozmiarów, w tym komputery stacjonarne, laptopy, telefony, tablety, aparaty fotograficzne, systemy do gier – wszystko. Jeśli więc Twój komputer po prostu nie chce z Tobą współpracować lub Twoja firma potrzebuje trochę wsparcia, zadzwoń do nas!
Cokolwiek stało się z Twoim komputerem, możemy Ci pomóc! Oferujemy wysokiej jakości naprawy w przystępnych cenach bez konieczności umawiania się. Wyślij nam swój komputer już dziś!

Nasz wysyłkowy serwis komputerowy działa na terenie całego kraju. Służymy Państwu fachową i sumienną naprawą. Większość napraw odbywa się w ciągu jednego dnia roboczego – przykładowy scenariusz:

Podany scenariusz dotyczy naprawy laptopa, komputera w którym nie wymieniano części lub były one dostępne na stanie naszego serwisu. W przypadku konieczności wymiany elementów których na stanie nie posiadamy należy doliczyć czas na ich zakup, dostarczenie do serwisu. W przypadku czyszczenia komputera, laptopa – 95% zleceń wykonywanych według założonego powyżej scenariusza.


Poniedziałek

Przyjęcie zgłoszenia do godziny 10:00 – kurier pojawi się po sprzęt tego samego dnia. Jeśli zgłoszenie nastąpi później kurier wówczas pojawia się następnego dnia, a cała procedura wydłuża się o jeden dzień roboczy.


Wtorek

Sprzęt zostaje dostarczony do firmy ARI MULTIMEDIA, następuje wstępna diagnoza, wycena kosztów, kontakt z klientem w celu umówienia.


Środa

Urządzenie zostaje naprawiony i nadany kurierem do klienta.


Czwartek

Komputer zostaje dostarczony do klienta.

Wypełnij formularz, spakuj komputer i wyślij go do naszego serwisu.

Wypełnij Formularz Zgłoszeniowy

    1 z 5 - Dane klienta:





    2 z 5 - Adres odbioru od klienta:






    3 z 5 - Inne Dane:












    4 z 5 - Rodzaj urządzenia



    5 z 5 - Szczegóły usterki